Fajny dizajn, dobre prowadzenie, przyciąga oko, ma to coś, ale jest tylko autkiem w kolorze białym do codziennej pracy w dużym mieście.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dźwięk jak z malucha (fiata 126p). Elastyczność lepsza od silnika 1.2.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą poprawnie. Jest lepiej jak w starej pandzie, którą zrobiłem 130 tys. km
5,0
Układ jezdny
Nie ma porównania! Bardzo dobrze prowadzi się drogi.
To nie ta sama taczka.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra jak na takie autko.
5,0
Ergonomia
Pewne rzeczy są denerwujące np. ręczny, ale reszta jest miła dla oka i praktyczna dla ręki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna działa sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno porównać, ale jest lepiej.
4,0
Wyciszenie
Niby cicho, ale 2 cylindry słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć czy ten silnik jest wart uwagi. Po pierwsze dźwięk jest fatalny i męczący. Po drugie spalanie, pomimo mojej bardzo ostrożnej i wolnej jazdy po mieście, oscyluje w granicach 6,6-7,1 litrach (w/g katalogu 5 litów). W trasie byłem tylko raz na odcinku 700 km i spalanie wyniosło mniej niż 5 litrów co cieszy (w/g katalogu 3,8!). Jadąc zgodnie z przepisami do 90km/h. Ogólnie fajnie użytkuje się to auto.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za 50400 zł, można mieć pewnie coś innego, ale sentyment zwyciężył rozsądek. Zdecydowanie za drogi w takiej konfiguracji. Ostateczna cena jaką zapłaciłem po sprzedaży swojej starej pandy to 42 tys. zł...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś puka w drzwiach kierowcy...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop 85KM 63kW
[l/100km]