Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Panda III Cross seria 4

M, 1 miesiąc temu
Silnik 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Panda III Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,36
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Ten silnik jest kompletnie niewystarczający. Rozglądałem sie po calej kabinie żeby znaleźć co trzeba wcisnąć żeby jechał szybciej, bo wciskanie pedału gazu nic nie daje. Nie da się tym samochodem wyprzedzić rowerzysty, a co dopiero tira na drodze jednopasmowej. Ergonomia kabiny jest mocno podstawowa, miłym zaskoczeniem jest miejsce na odłożenie napoju, ale nie za dużego (max średnia kawa). Zawieszenie pływa na zakrętach, cała karoseria podskakuje na nierównościach asfaltu. Podsumowując, wrażenia z jazdy nienajlepsze, nawet biorąc po uwagę klasę auta.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bardzo słabe osiągi, słabe przyspieszenie. Wedlug katalogu powinien się rozpędzać do 160, ale chyba zjeżdzając z Giewontu. Max prędkość akceptowalna do jazdy to 120 km/h po prostej. Jadąc pod górkę zwalnia i trzeba mocno redukować biegi. Powyżej 120km/h pali jak ciężarówka i hałasuje jak motorynka. Po mieście jakoś tam daje rade.
3,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, a 6 bieg tylko po to żeby lepiej wypaść w testach na CO2. W realnych warunkach niepotrzebny.
3,0
Układ jezdny
Skręca i hamuje.
4,0
Karoseria
Jest i nie rdzewieje w oczach, ale po 10 latach nie wiadomo.
Komfort
3,0
Widoczność
Trzeba się mocno gimnastykować przy włączaniu do ruchu.
3,0
Ergonomia
Są jakieś schowki. Brak jakichkolwiek uchwytów dla pasażera lub kierowcy, albo podłokietnika.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest. Manualna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele się pochylają i posuwają przód-tył. Kierownica ma słaby zakres regulacji góra-dół.
3,0
Wyciszenie
Jak stoi to nie słychać że jedzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prawdopodobnie najtańsze auto w utrzymaniu jakie istnieje, ale nie wiem ile kosztują elementy układu hybrydowego.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę nowego lepiej kupić coś innego używanego. Za cenę używanegk lepiej kupić coś innego używanego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 Hybrid 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Panda III Cross seria 4