Bardzo przyzwoite MAŁE auto. Przy mocniejszym silniku w pełni godne polecenia. Z silnikiem 1.0 hybrid trzeba trochę walczyć. Samochód wygodny, pojemny w swojej klasie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zdecydowanie mógłby być mocniejszy - 100 zamiast 70 KM i wszystko byłoby w porządku.
Kultura pracy 3 cylindrów - pozornie O.K., po kilku tysiącach są wstrząsy. Fakt - spodziewałem się mocniejszych wibracji, a zatem miłe zaskoczenie.
4,0
Skrzynia biegów
Krótki pierwszy bieg. Wrzucanie 1 i 2 lekkie stukanie. Ogolnie wszystko O.K., plus za 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny w swojej klasie.
5,0
Karoseria
Po roku wszystko O.K.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże powierzchnie szyb. Nieco szerokie słupki A.
5,0
Ergonomia
Wygodny - sprawdzony na trasach po okolo 500 km.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak powinno. Z klimatyzacją nic nie paruje. Są pakiety dodatkowe w opcjach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To małe auto, ale miejsca jest w nim zaskakująco dużo. Warto obejrzeć samemu.
4,0
Wyciszenie
Jak na małe auto - bardzo ciche. Nieco głośniej przy silnym wietrze (stawia opór) oraz powyżej 100 km/h.
Głośniejsze od aut klasy średniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obserwacja z pierwszego roku użytkowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
W 2021 r. z dobrym wyposażeniem - 65 tys.
Tyle jest warte.
Pułap bliżej 80 tys. to już przesada.
Jakość bardzo dobra w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku zero awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po roku zero awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 Hybrid 70KM 51kW
[l/100km]