Auta nigdy nie zawiodły.Wykonują prace i tak ma być.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troche się dławi,myśle ze to wina zaworu EGR.Troszkę juz tez turbina siada.Osprzęt ok.Pali ładnie.Natomiast REWELACJYJNE SPALANIE ok4L!!!
W jezdzie mieszanej.Ciut lepiej na lepszych paliwach (VPOVER ITP )Cichy i brak wibracji przenoszonych na kabine.
5,0
Skrzynia biegów
Na razie bez problemów.
2,0
Układ jezdny
Jakośc elementów zawieszenia jest b.NISKA.Maglownica do wymiany (118 tyś).Odboje amortyzatorów do wymiany(123 tys).Amortyzatory do kitu(141 tys).O końcówkach nie pisze bo to przypadłośc dotycząca wszystkich aut śmigających po naszych drogach.
Na plus...TANIE CZESCI (sporo tez na szrotach)
Na dłuższe trasy sie nie nadaje.( mały rozstaw osi )
Komfort
4,0
Widoczność
Myślę że ok.choć jak ustawie fotel w odpowiedniej dla siebie pozycji to paradoksalnie widocznośc do przodu i do bocznego tyłu troche spada.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reką.Minus to
Brak zamknięcia drzwi pasazera wciśnieciem klamki.I pare innych rzeczy (gniazdo 12V)Obniżyłbym położenie peadału gazu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ale to wina rozmiarów samego auta.Osobiście pomniejszył bym jednak główna konsolę i obudowe przy kolanie kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla to super.Przy silniejszym wietrze niestety słabo.Cóż koncepcja auta...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TU TO REWELACJA. 4Litry, az nie chce mi sie już sprawdzac bo zawsze 4L wychodzi.Bomba.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonały
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukac nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.Silnik Ok.osprzet też.POZA EGR,TURBINA (wina użytkujących)Jak bym był jedynym włascicielem to oba elementy by żyły do konca DNI TEGO AUTA.
eLEMENTY ZAWIESZENIA I uKŁAD KIEROWNICZY do KITU.Niska jakosc, czeste naprawy.srednia z PIĘCIU PAND użytkowanych w naszej firmie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
[l/100km]