Spodziewałem się, że panda daje więcej miejsca w środku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nieduży silniczek, ale ładnie się zbiera.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo lekko pracuje dźwignia zmiany biegów. Zestopniowanie jest ok.
3,0
Układ jezdny
Śmieszne jest to elektryczne wspomaganie. Przy włączonej funkcji CITY działa zupełnie, jak kierownica w grach komputerowych - prawie bez oporu. Może blondynkom na parkingu się to podoba.
Komfort
3,0
Widoczność
Mam 182 cm wzrostu i powiem, że chyba jestem za duży do tego auta, bo lusterka zewnętrzne mam ustawione maksymalnie w górę, a jeszcze trochę by się przydało. Słupki, lusterko wsteczne i zagłówki zasłaniają dość sporo pola widzenia.
3,0
Ergonomia
Nie bardzo rozumiem, po co są tylne drzwi w wersji van. Poza tym nie ma się do czego przyczepić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeździełem cinquecento i mam wrażenie, że panda ma w środku mniej miejsca na szerokość. W każdym razie obudowa lewarka zmiany biegów gniecie mnie w prawą nogę, a uchwyt na drzwiach - w lewą. Na długość jest ok.
3,0
Wyciszenie
Silnika wogóle nie słychać. W wersji van przez otwór wentylacyjny, który jest poniżej zamka bagażnika slychać hałasy w tłumika, co jest na tyle wkrurzające, że otwór ten zatkałem kawałkiem wykładziny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie małe autko 7,3 litra przy jeździe mieszanej: większośc poza miastem, trochę autostrady, trochę miasta to nie jest rewelacja.
3,0
Stosunek jakość/cena
Może być
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie psuje, ale coś się zaczyna tłuc w zawieszeniu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie psuje, ale coś się zaczyna tłuc w zawieszeniu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 8v 60KM 44kW
[l/100km]