Wszystko jest w jak najlepszym porządku, tylko lać zupę i serwisować.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tak mały silnik, autko chodzi fajnie, nie ma większych problemów z wyprzedzaniem, ale do setki idzie "tak se". Kultura pracy w porządku w porównaniu z "trzycilindrowcami" HTP spod znaku VW.
5,0
Skrzynia biegów
Super, czasami wsteczny ciężko wchodzi, ale wystarczy wtedy wcisnąć jeszcze raz pedał sprzęgła i już jest dobrze.
4,0
Układ jezdny
Jeżdżę wersją VAN, może jest trochę za sztywna, ale chyba musi bo jest wysoka. Zadziwiająco trwałe zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Absolutnie nic do zarzucenia.
4,0
Ergonomia
Trzeba się przyzwyczaić do kolana na środkowym kokpicie i braku regulacji wysokości fotela w tańszych wersjach. Plastiki milej wyglądałyby miękkie - ale cena musi byc niska.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Strasznie szybko się grzeje - niewątpliwy atut.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W VAN-ie OK, bez zarzutu.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z innymi "pierdziawkami" naprawdę rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chlapie ok.6,5l/100km, przy mało ekonomicznej jeździe, głównie na trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko za taką kasę jest naprawdę udane, dopracowane, wyciszone, oszczędne. Polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie bez zarzutu, klamki drzwi są zbyt słabe, na mrozie trzeba uważać żeby nie urwać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę jednym z pierwszym egzemplarzy i zaliczyłem już kampanię na wypadające półosie - oczywiście jest na to dożywotnia gwarancja. Samochód mogę określić jako bezawaryjny (nie to co CORSA C).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 54KM 40kW
[l/100km]