Biorąc pod uwagę poziom cenowy i kategorię auta, to naprawdę pierwsza klasa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mały bo mały - ale całkiem żwawy. Do tego w miarę oszczędny, choć głośny na wyższych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Klasa sama w sobie - nie dość że w miarę precyzyjna i dobrze zestopniowana, to dźwignia umieszczona bardzo wygodnie i krótkie skoki. przy prawidłowej konserwacji nic się nie dziej z mechanizmem - już prawie 100 000 km :]
4,0
Układ jezdny
bardzo stabilny i pewny samochód. Myślałem, ze bedzie bardziej czuły na podmuchy wiatru, ale musi naprawdę nieźle wiać, żeby go wytrącało z równowagi. Zawieszenie sprężyste, ale w miarę duży skok, pozwala jeżdzic po polskich drogach bez obaw.
Komfort
5,0
Widoczność
wyżej widać więcej - w Vanie, jak to w vanie - przeszkadza kratka, która dodatkowo ogranicza ruch fotela. Wymontowałem ją i jest o niebo lepiej.
4,0
Ergonomia
Dałbym ocenę na 5, gdyby nie niefortunny wykrój drzwi - ciągle walę głową przy wsiadaniu - chyba mam permanentny wstrząs mózgu...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje klimy, grzanie jest ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy takim gabarycie zewnętrznym, nie ma co narzekac, ale ogólnie konstruktorzy zrobili co mogli :]
3,0
Wyciszenie
hmm - powyżej 100 słucham tylko pieknego brzmienia silnika. łopot uszczelek drzwiowych stanowi dopełnienie tej melodii
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie praktycznie nie obciąża budżetu domowego. Koszt przejechania 100 km to 13 PLN :]
Ceny przeglądów i napraw są bardzo przystępne, nawet w ASO. Ostatnio za regulację zaworów zostawiłem 150 PLN - to bardzo, bardzo przyzwoita cena
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, ze nowe Pandy są za drogie. Ja jednak kupiłem 2 latka i uważam, że cena była adekwatna do wartosci.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie nawaliło - 4 lata ma samochód.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez zastrzeżeń...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 54KM 40kW
[l/100km]