Układ elektryczny
: uszkodzenie czujnika turbodoładowania w przeciągu 100kkm wydaje się być niezłym rezultatem
4,0
Całokształt
to bardzo dobre auto do miasta
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w tej wersji to najmo0cniejsza strona tego auta. Jak na tą masę samochodu daje wiele radości z jazdy, a przy tym znakomite spalanie. Spalanie na poziomie 4.5/100 przy aktywnej mieszanej jeździe to standard.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, 100 kkm bezproblemowo, dodatkowo na jednym sprzęgle
4,0
Układ jezdny
Dosyć wytrzymałe zawieszenie - wymiana stabilizatora, amortyzatorów przód po 100 kkm wydaje się być przyzwoitym rezultatem.
Auto nieźla jak na swoją wysokość pokonuje zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów - auto stworzone dla kobiet :) Czujniki cofania przyprawiają mnie o śmiech w Pandach jak je widzę na ulicy.
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu -
in plus umiejscowienie drążka zmiany biegu
in minus pedał gazu - działa tak lekko, że w długich trasach bardzo męczy nogę - generalnie auto stworzone do miasta i tras do 300 km.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie zachwyca - hałasująca dmuchawa irytuje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto 5 osobowe tylko z nazwy - na tylnej kanapie jest miejsca dla 2 osób. Mało miejsca na nogi z tylu gdy kierowca ma 185 cm wzrostu
4,0
Wyciszenie
daję 4kę - nie jest najgorzej - nie jest to Toyota Avensis ale jest OK
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy gwarancyjne w abstrakcyjnych cenach jak na tą klasę auta. Po zakończeniu gwarancji zrezygnowałem z obsługi ASO. Zużycie paliwa rekompensuje jednak to z nawiązką.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto które wyłamuje się z obiegowej opinii aut na \"F\"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hałasująca dmuchawa, brak filtra kabinowego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V Multijet 75KM 55kW
[l/100km]