Im dłużej jeżdżę, tym bardziej cieszę się że go mam. Po ostatnich podwyżkach zatankowałem moje C-5 (9,0 l/100km) i zapłaciłem 240zł. Zatankowałem moją Pandę i zapłaciłem 120. A przejadę tyle samo kilometrów. Jeżeli kupujesz świadomie auto miejskie ze wszystkimi jego ograniczeniami, to Panda Multijet jest super. Zwłaszcza wspomaganie City
Wrażenia
4,0
Silnik
Wyraźna turbodziura do 2300 obrotów, powyżej OK. Ogólnie to mocne auto
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag
4,0
Układ jezdny
bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
We wszystkie dtrony OK, tylko na światłach problem bo dach zasłania
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie aut całkiem dobrze
3,0
Wyciszenie
Nie jest najcichszy. Raz, że diesel, dwa, że słabo wyciszony - ta klasa aut tak chyba ma
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez dwa lata średnio 5,0. Teraz 5,3 (oleju napędowego)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Początkowo piszczał wentylator. Po dwukrotnym przesmarowaniu spokój. Klekocze pas pasażera z tyłu - jest zabudowany