Samochód nie prezentuje się najlepiej. Wersja z relingami i lakierowanymi błotnikami wygląda najładniej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jeszcze nie zawiódł, części eksploatacyjne bardzo tanie. Serwis samochodu również nie jest bardzo wymagający. Prosta budowa silnika sprawia, że jest mało awaryjny. Dynamika jazdy jest średnia, przy max. dwóch osobach da radę poruszać się płynnie po mieście. Przy 5 osobach i klimatyzacji jazda jest bardzo toporna i ciężko wykonywać manewry wymagające większego przyspieszenia.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest ok, jednak po 40000 km trzeba było wymienić sprzęgło, które jest chyba najbardziej awaryjną częścią samochodu.
4,0
Układ jezdny
Części eksploatacyjne i koszty naprawy bardzo tanie.
Komfort
5,0
Widoczność
Mocno przeszklony samochód, co sprawia, że widoczność jest świetna. Gabaryty sprawiają, że manewrowanie jest bardzo łatwe. Nawet mało doświadczony kierowca jest w stanie zaparkować tyłem pomiędzy dwa samochody.
3,0
Ergonomia
Może być. Nie jest to samochód na długie podróże.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bez zarzutu. wentylacja i ogrzewanie jest po prostu ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca. samochód głownie dla max 2 osób, jedna da radę upchnąć dodatkowych pasażerów.
2,0
Wyciszenie
Samochód słabo wygłuszony. długa jazda autostradą męczy ze względu na szum powietrza. Jednak jazda po mieście i przy ograniczeniu 90km/h nie sprawia problemu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i stosunkowo niskie spalanie. W mieście ok. 6l/100km. Poza miastem udało mi się zejść latem do 4.9l/100km jednak średnie spalanie poza miastem to 5.5l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód po którym nie można wymagać zbyt wiele.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w każdym samochodzie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. samochód nie zawiódł jeszcze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 8v 60KM 44kW
[l/100km]