Układ hamulcowy
: Układ z systemem ABS - świetnie się sprawdza i do tego wystarczy leciutko nacisnąć - z czego bardzo zadowolona jest moja żona.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wymiana uszczelki dekla zaworów
Przeniesienie napędu
: wymiana sprzęgła - ASO na gwarancji
5,0
Całokształt
Samochód wart jest swojej ceny. To miejski, ekonomiczny i tani w utrzymaniu pojazd. W swojej klasie okazuje się bardzo konkurencyjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mały i lekki samochód a więc ten silnik o niewielkiej pojemności ale z wielopunktowym wtryskiem paliwa zdecydowanie wystarcza.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynka bez zarzutu!
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie tylne zawieszenie trochę za twarde - to pewnie konstruktorzy tak zrobili ze względu na dość wysoki pojazd.
Komfort
4,0
Widoczność
Przedni słupek ogranicza wydoczość - należy uważać na pieszych na przejściu. Pozycja kierowcy doskonała, widoczność do tyłu również.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez żadnych problemów!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód urzywany jest przez 2 osoby. Z przodu jest bardzo wygodnie, tył podobno ciasny - ale sam nie wiem bo nikt z niego nie korzysta!
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG -sekwencyjny wtrysk - w mieście tak sobie (8/100), na trasie rewelacja (6/100)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parujący reflektor przedni - na gwarancji w serwisie wsadzili kawałek przewodu pod uszczelkę i lampa przestała parować. Niewielki wycieki spod dekla zaworów - sam wymianiłem uszczelkę (oryginalna 50 zł, w sklepie nieautoryzowanym sprzedali mi za 9 zł od SC i teraz jest idealnie sucho).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana sprzęgła - na gwarancji!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]