Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Panda II Hatchback 5d

eN, 17 lat temu
Silnik 1.1 MPI 54KM 40kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
3,46
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Za mimo wszystko nie biegające luzem po ulicy 30 tysięcy złotych mógłby być trochę lepszy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Po zainstalowaniu instalacji gazowej silnik klekocze jak w starym dobrym Ursusie (samochód corocznie trafia do serwisu Fiata na przeglądy silnika i instalacji gazowej), a o elastyczności można zapomnieć.
4,0
Skrzynia biegów
Dźwignia zmiany biegów w wygodnym położeniu, biegi wskakują bezproblemowo.
3,0
Układ jezdny
Nie ma się czym podniecać.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak przystało na "szklarnię" widoczność w każdą stronę rewelacyjna.
3,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki umiejscowione są w sposób intuicyjny, niczego nie trzeba nigdzie szukać, ale niestety wykorzystano we wnętrzu okrutnie twarde plastiki, które niestety szybko zaczynają prowadzić własną, niekoniecznie chcianą, piszczącą konwersację. Jest to dość irytujące.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tendencyjnie ocena powinna brzmieć "bardzo źle", bo wiecznie na najniższych obrotach piszczy wentylator, a serwis doprowadza go do stanu "cichości" zaledwie na 3-4 miesiące użytkowania. Reszta pracuje względnie dobrze. Bez klimatyzacji ciężko na samym wentylatorze "odparować" tylne, boczne szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest najgorzej, da się podróżować na krótkich trasach z małymi dziećmi. Dłuższe wyjazdy odpadają z uwagi na śladowe ilości bagażnika.
3,0
Wyciszenie
Przy instalacji gazowej dość żałosne, niestety lepiej było gdy był zasilany tylko benzyną.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy benzynie należy zapomnieć o pojęciu "oszczędność", z gazem jest trochę lepiej (przy racjonalnym operowaniu pedałem gazu) ale tylko na trasie, w mieście silnik w błyskawicznym tempie wypala to co jest w butli.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma przy czym wpaść w zachwyt (za wyjątkiem widoczności -mimo wszystko rewelacja), a to co mogłoby poprawić komfort jazdy oczywiście jest za solidną dopłatą, a to prowadzi do bardzo prostej konkluzji - za tą zwiększoną cenę można już kupić bardziej sensowny samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczące plastiki, piszczący wentylator i może nie koniecznie najciszej pracujące zawieszenie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na prawie 3 lata użytkowania, nie miał żadnych istotnych usterek.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Panda II

Liczba wpisów: 27

Fiat Panda II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Panda II Hatchback 5d