na swiatłach zawsze jestem pierwszy. no... może tylko Mercedes z silnikiem 600 mnie wyprzedza
4,0
Skrzynia biegów
Można by skrócić jeszcze przełożenia - mam porównanie do Audi A6. Czasami zgrzyta i trzeba przegazować
5,0
Układ jezdny
...ale lepiej nie wchodzić w zakret 60 stopni 130 km/h
Komfort
3,0
Widoczność
mam 182 cm wzrostu i dla mnie jest to za wysoko - nie można obniżyć fotela, a pozunięcie do tyłu nie wiele daje (wcześniej jeździłem POLO II prawie na ziemi)
3,0
Ergonomia
chcąc mieć blisko do cockpitu należy przy moim wzroście przysunąć fotel do przodu. To z kolei powoduje, że naciskam na pedał gazu środkiem stopy i noga nie odpoczywa a wisi w powietrzu. Za blisko też do obudowy skrzyni biegów (porównanie z POLO II i Opel ASTRA)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko dochodzi do wybranej temperatury
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto wyraźnie 4 osobowe (2 dorosłe i 2 dzieci na fotelikach)
4,0
Wyciszenie
całkiem nieźle, dobry opływ powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wiem, leję i nie patrzę ile - auto służbowe
3,0
Stosunek jakość/cena
za 29 tys za auto golas, tj immobilaizer i 1 poduszka) to za dużo. Tu zastanowiłbym sie nad uzywanym 10 letnim Mercedesem. Ale nie jest źle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zaparowują reflektory (kilkakrotnie), usterka powtarzalna u moich kolegów: włacznik kierunkowskazów czasami wyłacza na chwilę światła mijania. Powtarzalność kluczy do drzwi (na szczęscie nie kodów immobilaizera)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]