po 15 tys zaczęła się blokować 1 i wsteczny teraz zaczyna równiez 2
3,0
Układ jezdny
huczące łożyska
Komfort
2,0
Widoczność
cały czas parują szyby, żadne zabiegi nie pomagają, lusterka małe, prawe zasłonięte w 1/3 przez słupek
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo słaba wentylacja, nie sposób odparować szyb, powietrze nagrzewa sie bardzo wolno 20-30minut jazdy, źle skonstruowane nawiewy na nogi kierowcy - dmucha pod fotel
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu koszmarnie mało miejsca z tyłu, konsola ogranicza miejsce na prawą nogę kierowcy, przy dłuższej jeździe zaczynają bolec kolana, ciasno, kierowca o wzroście powyżej 175 dotyka barkiem słupka
3,0
Wyciszenie
powyżej 100km/h nie słychać radoia, trzeba krzyczeć
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tak mały samochód potrafi spalić w mieście nawet 8l benzyny lub 10l LPG, w trasie przeciętnie 7l LPG to zdecydowanie za dużo jak na takie auto
2,0
Stosunek jakość/cena
mimo niskiej ceny, auto nie jest warte nerwów które traci sie w serwisie, trzeba sie wykłócać o naprawy, a większość usterek usuwana jest odpłatnie, nie uznają gwarancji na, amortyzatory, łożyska, a nawet silnik mimo że LPG było zakładane w ASO Fiata
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
więcej czasu spędzam w serwisie niż jeżdżę, padł wentylator, pękły plastiki drzwi, zepsuła się antena, skrzypi zaślepka poduszki powietrznej, materiał wyciszeniowy wysuwa się z pomiędzy plastików, odkręca się tylna kanapa, zmarszczyła sie czarna okleina słupków, a najgorsze jest to że serwis nie potrafi usunąć usterek od razu, trzeba jeździć kilka razy
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wylały sie amortyzatory po 20tys., nie można ustawić LPG, mrugają światła - uszkodzony przełącznik zespolony, zepsute sprzęgło przy 10tys
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]