jak na fiata jestem pozytywnie zaskoczony, miałem poprzednio seicento. Panda jest o klasę lepsza
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tą pojemność to jest ok, trochę gorzej niż seicento, większa masa.
3,0
Skrzynia biegów
haczy jedynka, czasami trójka, ale o niebo lepiej niż w seicento
4,0
Układ jezdny
jest ok, dobrze wybiera nierównośći, nic nie stuka, bardziej stabilny niż seicento - większy rozstaw kół
Komfort
4,0
Widoczność
czasam przeszkadza szeroki lewy przedni słupek
4,0
Ergonomia
za duża konsola do lewarka zmiany biegów, ale da się przyzwyczaić, brak otwierania bagażnika z wewnatrz co jest wkurzające bo zawsze trzeba wylączyć silnik aby otworzyć bagażnik. W seicento było otwieranie z wewnątrz i za pomocą kluczyka, taki drobiazg a pożałowali, ale to fiat.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
kiepska zimą i w deszczowe dni, boczne szyby parują
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, ale z tyłu biednie
3,0
Wyciszenie
do 80km/h cicho, powyżej trzeba słuchać głośno muzyki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdze 50% miasto, 50% trasa, zimą ok 6,5-7, latem 5,5-6. Naprawy tanie poza ASO, omijać z daleka. Konsreukcja układu napędowego prosto z fiata secento, więc każdy dobry warsztat poradzi sobie z każdą naprawą. Tanie dobre zamienniki.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód powininen kosztować 23-25 tyś, w zależności od wersji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mało przejechałem, na razie bezawaryjnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]