Brakuje mi tylko seryjnie montowanych chlapaczy, choćby tylnich. Kosztowały mnie 35 zł ale teraz szyba tylna długo jest czysta podczas deszczowej pogody. Szkoda, że producent nie pomyślał o takim drobiazgu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, po zamontowaniu magnetyzera paliwa zrobił się bardziej elastyczny - na czwórce da się jechać praktycznie od 30 do 120 km/h. Paliwożerność też całkiem przyzwoita.
4,0
Skrzynia biegów
Praktycznie nie mam z nią problemów. Tylko niezsynchronizowany wsteczny brzączy jak się całkiem nie zatrzyma samochodu.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje mi tylko opcji ogrzewania jednocześnie szyby przedniej, nóg i wnętrza - takiego miksu trzy w jednym :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód wielkości Seicento środek jest bardzo duży.
5,0
Wyciszenie
Cichutki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W lecie nie przekroczyłem 6,9 litra w mieście. Teraz (zima) po zamontowaniu magnetyzera spalanie wynosi min. 5,2 l w trasie do max 7,5 l w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 10.000 km miałem nieszczelność układu chłodniczego. Pomogła wymiana uszczelki. Poza tym w temp. poniżej 0*C nie zaskakuje na ząbek pokrętło nawiewu ogrzewania na przednią szybę, ale to drobiazg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]