Zaczyna być bardziej dynamiczny. Na początku ruszał trochę flegmatycznie. Nie było sensu ścigać się spod świateł.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą pięknie. Dźwignia jest w bardzo poręcznym miejscu.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, więc wszystko widać. W zestawieniu z Punto II, którym jeździłam, świat mam jak na dłoni.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozgrzewa się szybciutko, a wystarczy przekręcić dźwignię, żeby ochłodziło się także w ciągu kilku sekund.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ciasno, pasażer zawadza nogą o kokpit, który jest wyraźnie wysunięty do przodu. W CC przesiadałam się z siedzenia pasażera na fotel kierowcy bez wychodzenia z samochodu. Tutaj to nierealne. Z tyłu też średnio. Miejsce dla dwóch osób jest, ale trzy musiałyby być chudzinami.
4,0
Wyciszenie
Cichutko, nawet przy 140 km/h nie trzeba krzyczeć, chociaż trochę szumi, ale to raczej powietrze niż silnik. Może sprawę załatwiłyby owiewki. Np. w Punto II niezbędne, jeżeli nie chce się dostać reumatyzmu, a lubi się szybką jazdę przy otwartym oknie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście mógłby trochę mniej palić, bo przy brawurowej jeździe rano do pracy (zawsze wcyhodzę zbyt późno) pali ok. 8; za miastem super - ok. 5 i to przy prędkościach maksymalnych
3,0
Stosunek jakość/cena
Wyższe wersje za drogie!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z niejasnych powodów zaczęło stukać oparcie tylnego siedzenia. Jeżeli ktoś się o nie opiera, jest ok. Jeżeli z tyłu nikogo nie ma, słychać stuki na każdej dziurce. Dziwne, bo nikt siedzenia nie rozkładał. W serwisie niby coś przykręcili i dalej stuka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic, ale jak jest zimny silnik, coś świszcze na wysokich obrotach. W serwisie mówią, że to może pasek i muszę zostawić na noc, żeby sprawdzili.