Karoseria
: Ma wspomaganie kierownicy, ale kręci się ciężej niż w 10 letnim seicento bez wspomagania, samochód mułowaty, ciągle muszę sprawdzać poziom oleju, Nie polecam tego samochodu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Przez 8 tysiecy wypalił 2,5 litra oleju, w serwisie twierdzą ze to w normie
Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów źle zestopniowana, na dwójce trzeba ciągnąć do 50, a na trójce do 70 bo inaczej się dlawi, nie ma mowy o przyspieszeniu po dodaniu gazu, silnik nie reaguje
Układ elektryczny
: ciągle przerywa oświetlenie deski i radio
1,0
Całokształt
Niezadowoony jestem
Wrażenia
1,0
Silnik
Bierze olej 2,5 litra na 8 tys przejechanych, mułowaty dławi się
1,0
Skrzynia biegów
Źle zestopniowana na II trzeba ciągnąć do 50, na trójce do 70, nie ma mowy o przyspieszeniu nawet na drugim biegu, trzeba redukować do jedynki i ciągnąć do 40
3,0
Układ jezdny
Przechyla się na boki
Komfort
2,0
Widoczność
Fotel za wysoko tak, że glowa pod sufitem nie widać później świateł na skrzyżowaniu, regulacja siedzenia tylko w górę , moglo by niebyć w ogole. Mam tylko 1,81 metra wzrostu
4,0
Ergonomia
Całkiem fajna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Głosny wentylator
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla wysokiej osoby nie nadaje się bo fotel jest bardzo wysoko
2,0
Wyciszenie
Hałas większy niż w Seicento
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali 7,5 w mieście w lecie.W zimie 8,5, raz nawet 10
1,0
Stosunek jakość/cena
Był rzekomo bez VAT, ale później z Vat kosztował tyle samo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero 8 tys więc nic się nie zepsulo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bierze olej 2,5 l na 8 tys. w Fiacie mówią, że to normalne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]