po przekroczeniu 100 000 km co jakiś czas gałka skrzyni biegów chodzi ciężko, ale biegi wchodzą dobrze. Po jej rozruszaniu znowu chodzi bez zarzutu.
3,0
Układ jezdny
do 100 000 bez zarzutu, później wymiana sworzni z wahaczami, amortyzatorów - mogłyby dłużej wytrzymać.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
silnika prawie nie słychać, jednak słyszalny szum opon mocno obniża komfort jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo ekonomiczne autko przy założonej instalacji LPG - maksymalne spalanie w mieście w korkach to 8.5 l LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do 100 000 km nic się nie psuło. Po przekroczeniu tej wartości nagle posypały się: Światła - naprawa w serwisie 230 zł (spalony wtyk w body komputerze - konieczne było zrobienia obejścia - wada fabryczna), spalony silniczek wycieraczki tylnej (wymieniłem sam - koszt z allegro 50 zł), wymiana amortyzatorów i sworzni z wahaczami, tarcz i klocków hamulcowych - koszt ok. 1200 zł, uszkodzona stacyjka - naprawa 50 zł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]