Wlewam, odpalam, i mknę Pandusią do celu max 160 km/h więcej nie chciała choć luz pod gazem był.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tyle \"kucyków\" znośnie
5,0
Skrzynia biegów
bez większych problemów
4,0
Układ jezdny
Znośny i wystarczający jak na nasze realia
Komfort
4,0
Widoczność
W zależności od długości kierującego, im dłuższy tym gorzej
4,0
Ergonomia
Autko miejskie bez czarowania. Dłuższe trasy = częstsze rozprostowania gnatów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylator nawiewu od nowości cyka jak \"świerszcz\" (tzn. pasikonik) - cytat z pasażera jadącego wczesnym letnim porankiem - generalnie na 1 i 2 stopniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko typowe na 2 + małe 2. A później się zobaczy, co z polityką prorodzinną. Na razie znośnie.
4,0
Wyciszenie
W normie lecz wraz ze wzrostem prędkości współmiernie wzrasta hałas powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najniższe odnotowane spalanie to trasa 400km lato predkość 70-90km/h = 4.8 l/100km. A tak 90% po mieście krótkie trasy lato = około +6 litrów,a zimą to i 7 z okładem.
Wydatki pozapaliwowe to typowe eksploatacyjne, płyny,klocki,filtry itp, no chyba że: wymiana alternatora wiosna 2009 (pęknięta obudowa), i amortyzatory przód, ale to wina raczej konkretnie jednej dziury która była i była i była .....i tak sprawdzałem regularnie czy jeszcze jest.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator nawiewu j.w ,oraz pocenie się reflektorów przednich ASO bezradne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]