Silnik bardzo dobrze wyciszony i względnie elastyczny w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
Wygodnie umieszczony lewarek, biegi wchodzą lekko... ogólnie bez uwag.
3,0
Układ jezdny
Trzeba się przyzwyczaić do podskakiwania samochodu, Cinquecento jakby mniej podskakiwało. W zakrętach nawet, nawet. Kierownica bez serwa chodzi cieżej niz w CC/SC.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra.
4,0
Ergonomia
Przeszkadza jedno - za szeroka konsola środkowa. Poza tym kewstią przyzwyczajenia jest wysoka pozycja za kierownicą. Brak wspomagania kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewa dobrze. Brak klimy niestety.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak mały samochod jest dobrze. Dla potrzeb wysokiego człowieka - bardzo przeciętnie.
4,0
Wyciszenie
OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nawet po trasie na autostradzie i krętych górskich drogach, gdzie w sumie auto nie było specjalnie oszczędzane zuzycie wyniosło 5,6 litra. Rewelacja. Omijać ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowe jest jakieś 6 tys za drogie .. ale używke czemu nie :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przecietnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W sumie brak poważniejszych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]