Inne
: Ergonomia dla kierowcy, szczególnie usytuowanie lewarka zmiany biegów, przestrzeń wewnątrz kabiny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: amortyzatory, szczególnie przód.
Przeniesienie napędu
: szarpiące sprzęgło
Układ hamulcowy
: szybkie zużycie tarcz i klocków, nierównomierna praca
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Po przebiegu 40 tyś km miałem już na koncie dwie wymiany przednich zmortyzatorów (oryginalnych) obecnie założyłem zamienniki tańsze o połowę z 2 letnią gwarancją. Facet z ASO powiedział że to kwestia szczęścia - skandal. Poza tym: amortyzatory tylne, tuleje tylnej belki, wachacz. Dodam że nie biorę udziału w rajdach i jeżdże raczej zapobiegawczo.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W 90% przypadków strumień powietrza jest ustawiony na szybę przednią. W innym przypadku osadza się para która utrudnia widoczność.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tę klasę auta jest OK
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
około 6l/100km w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapadki w zamkach
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW
[l/100km]