Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Panda II Hatchback 5d

Zwierzak.wet, 17 lat temu
Silnik 1.1 MPI 54KM 40kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
3,62
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Fajne autko do jeżdżenia po mieście. Niezawodne, ekonomiczne i jak na warunki miejskie o całkiem przyzwoitej dynamice na krótkich odcinkach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : osłabienie siły hamowania przy gorących hamulcach
4,0
Całokształt
Lubie to autko do momentu aż nie muszę jechać w trasę. Do jazdy po mieście bierzcie Pandy. Mam doświadczenia z 206 i Yarisem i gdyby mi do nich dopłacali to nie kupię żadnego z nich drugi raz. Chcesz mieć fajne jeździdełko za rozsądną cenę to kup 2-3 letnią pandę. Ale nie jest to auto dla tych co to lubią się łokciem pochwalić i przygazować na światłach. No i tyłek trzeba mieć twardy i zęby zdrowe, bo na naszych drogach zawieszenie raczej nas nie oszczędzi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trudno mu rozruszać to dosyć ciężkie autko, ale do jazdy po mieście nic większego nie trzeba. W trasę trochę strach jechać. 30KM więcej i by grało.
4,0
Skrzynia biegów
Do przyzwyczajenia się.
4,0
Układ jezdny
Jak w sportowych samochodach. Czuć fakturę nawierzchni:-) 2 lata jazdy po dziurach, a zawieszenie jak nowe. Komfort marny ale nie o to tu chodzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Parkujesz na milimetry. Kto się przesiada z niskiego auta boi się, że zaraz wypadnie.
3,0
Ergonomia
Niewiele można powiedzieć. Do przyzwyczajenia się.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu marnie. Przy czterech osobach podczas deszczu odparowanie auta bez klimy raczej niemożliwe.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
do 182 cm wzrostu i 105kg z przodu(mam kumpla 110kg i już się nie zmieścił) a z tyłu wygodnie siedzą dzieci do 8 lat.
3,0
Wyciszenie
Silnik cichy przy spokojnej jeździe, ale zawieszenie i prace opon bardzo słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie autko i w utrzymaniu i w naprawach. Trzeba tylko serwis przyzwoity znaleźć bo niektórzy trochę kręcą. Najlepiej przeglądy robić w ASO ale wynalezione usterki naprawiać już u zaufanego mechanika- dotyczy to np: wymiany klocków bo u mnie w ASO nawet zacisków nie wyczyścili przy wymianie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzeszczące zimą plastiki, marne spasowanie elementów deski rozdzielczej, gąbczasta kierownica ogólnie mówiąc- spartańskie warunki, ale czego oczekiwać za tę cenę. Niemcy, brytyjczycy i japończycy zaakceptowali to autko jako miejskie jeżdzidełko i tam sprzedaje się dobrze. Ale oni są rozsądni i nie wyrzucaja pieniędzy w błoto. Daje to do myślenia. My zabieramy od nich 15 letnie golfy a oni od nas Pandy. Oszczędzają na recyclingu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zastrzeżenia tylko do hamulców i to raczej wina niefachowej obsługi w ASO, ponieważ po poprawce u niezależnego mechanika-żyleta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Po 41000km do wymiany łozysko w przedniej piaście. Na samym początku użytkowania rozjechała się geometria, ale po ustawieniu problem z głowy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 54KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Panda II Hatchback 5d 1.1 MPI 54KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
6,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Panda II Hatchback 5d