80 tys km benzyna, 45 tys LPG. Silnik najlepszym element samochodu. Dobrze znosi LPG - sekwencyjny wtrysk. Do 60 tys bez napraw, po 100 tys zaczynaja sie koszty - wydech, sprzeglo. Trwale zawieszenie. Nie zawsze sa zamienniki czesci (wersja po liftingu).
Wrażenia
4,0
Silnik
Od 3 tys obortow zaczyna zyc, jak na 1.2 pojemnosci niezle osiagi (max.185 km/h), zimny pracuje jak diesel, przy agresywnej jezdzie bierze olej (zaczal od przejechanych 60 tys, jakies 1 litr oleju na 10tys km)
4,0
Skrzynia biegów
1-5 bez zarzutu, rzadko zdarza sie "wbic" R bez przynajmniej lekkiego zgrzytu
4,0
Układ jezdny
Dosc twarde zawieszenie-traci na tym komfort, lepiej pracuje jak w samochodzie sa 4 osoby. Duzy przeswit, w Polsce przydatne. Niezle trzyma sie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzezen, zarowno z przodu jak i z tylu jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, wysoko sie siedzi - lepsza widocznosc
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew w zimie i w czasie deszczu srednio sobie radzi z zaparowanymi szybami - nierownomiernie. Ogrzewanie spisuje sie dobrze. Nalezy pamietac o wymianie filtra przeciwpylkowego.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest calkiem dobrze, mogl by byc troche szerszy. Z tylu raczej ciasno i malo miejsca na nogi.
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszony, nawet przy wiekszych predkosciach silnik nie przeszkadza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa - trasa super, miasto przecietnie. Przeglady w ASO kosmicznie drogie, jak i oryginalne czesci. Zamienniki jesli sa (czesto brakuje dla PalioII - jest troche zmian w stosunku do I), to bardzo przystepne ceny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ograniczniki drzwi - strzelaja przy otwieraniu (wymiana co 1 rok jesli chce sie cicho otwierac drzwi), zarowki (swiatla mijania - przez 5 lat - 3 razy),
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. akumulator padl po 3 latach 2.sworzen po 60 tys(w ASO chcieli wymienic caly wahacz - 600zl :), sworzen zamiennik - 85zl- juz 50 tys i jest ok) 3. wydech 110 tys(srodkowy tlumik - dziura - brak zamiennika, udalo sie pokombinowac, calosc z tylnym tlumikiem 400 zl, ASO - min. 900 zl) 4.poduszka pod skrzynia biegow - 200 zl ASO 5. szykuje sie wymiana sprzegla (lozysko i docisk sie sypie)(800 zl ASO - oryginalne) (ceny z robocizna)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 80KM 59kW
[l/100km]