Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Palio II Weekend

marber5@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 1.2 i 73KM 54kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat Palio II Weekend 1.2 i 73KM 54kW 2001-2004 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : NAJBARDZIEJ ZASKOCZYŁO MNIE WSPOMAGANIE KIEROWNICY DZIAŁA PO PROSTU SUPER OPRÓCZ TEGO DZIAŁANIE HAMULCÓW PO TEJ NAPRAWIE ZA 30 ZŁ SĄ SUPER OSTRE AŻ SIE BOJE CO BĘDZIE W ZIMIE TRZECIA SPRAWA TO BAGAŻNIK NIE PRZESZKADZAJĄ NADKOLA POLECAM KUPOWAĆ ORYGINALNE CZĘŚCI NP SPRZĘGŁO VALEO 270 ZŁ MNIEJ ODPOWIEDZIALNE CZĘŚCI MOŻNA ZAKŁADAĆ ZAMIENNIKI (TARCZE HAMULCOWE, KLOCKI SZCZĘKI CZĘŚCI ZAWIESZENIA)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : PRZY CODZIENNEJ EKSPLOATACJI KONTROLUJ POŁOŻENIE PEDAŁU HAMULCA
Inne : KONIECZNIE SPRAWDZAJ PŁYNY EKSPLOATACYJNE DLA BEZPIECZEŃSTWA!!
Układ elektryczny : PODOBNO NAWALA ALTERNATOR WARTO ZROBIĆ OSŁONĘ!!
5,0
Całokształt
JAK KTO DBA TAK MA !!! NIE STAĆ MNIE NA DROGIE AUTO A FIAT JEST TANI I TANIE SA CZĘŚCI DO NIEGO ZA NAPRAWE / REGULACJE HAMULCÓW ZAPŁACIŁEM 30ZŁ TERAZ JEST OK BLACHA JEST W PEŁNI OCYNKOWANA NIE MA ŚLADÓW KOROZJI AUTO JEST STWORZONE DLA RODZINY 3-4OSOB ALE NIE JEST TO MERCEDES TRZEBA GO CZĘSTO KONTROLOWAĆ DLA BEZPIECZENŚTWA
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK PRACUJE DOSKONALE PALI OD KOPA ALE WIEM ŻE BIERZE OLEJ PŁYNNIE WCHODZI NA OBROTY TRZECI BIEG MOŻNA WŁĄCZYĆ NAWET PRZY PRĘDKOŚCI 30 KM/H BEZ PROTESTÓW SILNIKA. CZWARTY BIEG NAWET PRZY 50 KM/H CZASEM PRZY PORANNYM ROZRUCHU PALI NA 3 CYLINDRY MOŻE TO WINA KABLI WYS NAPIĘCIA Z PRZYŚPIESZENIEM TO WARTO TROCHĘ GO POKRĘCIĆ NA NIŻSZYM BIEGU TRZEBA TO WYCZUĆ NA 2 - 70KM/G
3,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA POSIADA DŁUGI SKOK DRĄŻKA CO POWODUJE NIE PRECYZYJNĄ ZMIANĘ PRZEŁOŻENIA W MOIM PRZYPADKU CZASEM ZGRZYTA Z 3 NA 4 BIEG I OCZYWIŚCIE PRZY WSTECZNYM ALE TO TRZEBA WYCZUĆ Z CZASEM MOŻNA SIE PRZYZWYCZAIĆ
5,0
Układ jezdny
UKŁAD JEZDNY ZASŁUGUJE NA POCHWAŁĘ A W SZCZEGÓLNOŚCI UKŁAD KIEROWNICZY KTÓRY MOIM ZDANIEM JEST NAJLEPSZYM PODZESPOŁEM TEGO SAMOCHODU. PRACUJE BAARDZO LEKKO AŻ WRĘCZ ZA LEKKO PODCZAS JAZDY MOCNO TRZEBA KONTROLOWAĆ KIERUNEK JAZDY CO DO ZAWIESZENIA JEST RACZEJ TWARDE I DOBRZE ZNOSI NASZE DZIURAWE DROGI
Komfort
4,0
Widoczność
TROSZKE PRZESZKADZAJĄ BOCZNE SŁUPKI OGRANICZAJĄCE WIDOCZNOŚĆ DO PRZODU LUSTERKA BOCZNE MOGŁY BY BYĆ CIUT WIĘKSZE ALE OGÓLNIE JEST DOBRZE
5,0
Ergonomia
SPASOWANIE ELEMENTÓW JEST NA POZIOMIE POLONEZA I JAKOŚĆ PLASTIKÓW OKRPONA ALE CÓŻ MOŻNA WYMAGAĆ OD AUTA ZA 11 TYŚ PRZEŁĄCZNIKI LOGICZNIE ROZMIESZCZONE NIE TRZEBA NICZEGO SZUKAĆ BRAK PODUSZKI POW PASAŻERA POWINIEN ZAOWOCOWAĆ WIĘKSZYM SCHOWKIEM ALE TAK NIE JEST MIEJSCA NA NOGI I NAD GŁOWĄ JEST DOŚĆ DUŻO Z TYŁU SIEDZI SIE DOŚĆ WYGODNIE
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE NAD PODZIW DOBRZE SIE SPRAWUJE JEDNAK SYSTEM CHŁODZĄCY NAWIEWY MIMO WŁĄCZENIA 3 BIEGU NIC NIE CZUĆ I DODATKOWO GENERUJĄ STRASZNY HAŁAS POPRZEDNI SAMOCHÓD PEUGEOT 106 POD TYM WZGLĘDEM WYCHODZIŁ 200% LEPIEJ MIMO MNIEJSZEJ ILOŚCI KRATEK NAWIEWU
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA JEST SPORO NIE MA NA CO NARZEKAĆ JEDNAK FOTELE NIE SĄ DOŚĆ WYGODNE ZWŁASZCZA NA DŁUŻSZE TRASY
5,0
Wyciszenie
WYCISZENIE WZOROWE TO DRUGA PODSTAWOWA ZALETA OPRÓCZ UKŁ KIEROWNICZEGO DLA KTÓREGO SKUSIŁEM SIE NA FIATA. MAM ROCZNEGO SYNKA KTÓRY SIĘ DOSKONALE W NIM CZUJE A PODCZAS DŁUŻSZYCH PODRÓŻY SMACZNIE SOBIE ŚPI. :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRZECIA ZALETA TO UKŁAD ZASILANIA CZYLI LPG. BENZYNY WLAŁEM 10 L I JEŻDZE JUŻ 3 MIESIACE. NA MIEŚCIE W STRASZNYCH KORKACH (KRAKÓW) SPALIŁ MI 11L/100 W TRASIE PRZY PRĘDKOŚCIACH 90 - 120 OKOŁO 7,2- 7,4 WYNIK LEPIEJ NIŻ ZADOWALAJĄCY MNIEJ WIECEJ TYLE CO 106
5,0
Stosunek jakość/cena
WIADOMO ŻE KAŻDA PLISZKA SWÓJ OGONEK CHWALI JAK NIE KUPISZ TO SIE NIE DOWIESZ PRAWDY, A PRAWDA ZAWSZE JEST PO ŚRODKU FAKT JEST ŻE PRZY ZAKUPIE TRZEBA MIEĆ TROCHĘ SZCZĘŚCIA ALE WARTO TEŻ PRZEPATRZEĆ CENY CZĘŚCI I CENY USŁUG NAPRAW JA MAM SZCZĘŚCIE I POZNAŁEM MECHANIKA KTÓRY X LAT PRACOWAŁ WE WŁOSZECH I NAPRAWIAŁ FIATY ZNA JE NA PAMIĘĆ NIE WARTO OPIERAĆ SIE NA TYM CO POWIE JEDEN MECHANIK TRZEBA SZUKAĆ OPINII INNEGO. TAK BYŁO ZE MNĄ JEDEN STWIERDZIŁ ŻE MAM DO WYMIANY KOREKTORY SIŁY HAMOWANIA 2x270 ZŁ A DRUGI POPRAWIŁ REGULATOR NAPIĘSIA SZCZĘK I HAMULEC SIĘ POJAWIŁ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MOZE MAM GO JESZCZE ZA KRÓTKO JESZCZE NIC POWAŻNEGO NIE ROBIŁEM OPRÓCZ WYMIANY CYLINDERKA W TYLNYM KOLE BO LAŁ WYMIENIŁEM/DOKUPIŁEM PLASTIKOWĄ OSŁONĘ W PRZEDNIEJ LAMPIE BYŁA I ZNIKŁA KOSZT 50ZŁ POLECAM ZWIĄZAĆ JE DRUTEM DO ELEMENTU KAROSERII NAWET JAK SIE OTWORZY TO NIE SPADNIE I NIE ZNIKNIE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MAM PRZEJECHANE 130TYŚ WIEM ŻE DO ROBOTY SĄ HAMULCE KLOCKI PRZÓD SZCZĘKI TYŁ ALE JEŻDZE WIEM ŻE KOŃCZY SIE SPRZEGŁO PEDAŁ CHODZI CIĘŻKO I TRZEBA MOCNO WCISKAĆ DO PODŁOGI ALE NIE ŚLIZGA WIĘC NIECH JEŻDZI CZĘŚCI / ZAMIENNIKI SĄ ŚMIESZNIE TANIE ALE JAK COŚ DZIAŁA TO PO CO WYMIENIAĆ ?? NA RAZIE JEŻDZI SIE OK UWAGA NA WYCIEKI PŁYNÓW I OLEJÓW !!!

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 73KM 54kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Palio II Weekend