Jest to ciekawy stylistycznie samochód, który starzeje sie powoli.
Mało sie psuje - a jesli to drobiazgi co denerwuje. Posiadam wersję HL z
poduszkami i wspomaganiem. 70 tys.km z tego połowa po Europie zach.
Tam silnik 1,2 jest za słaby, ale działa bez zarzutu.
Auto ma homologację jako ciężarowy za co konkurencja kaze dopłacić
Na zbiorniku paliwa można przejecać nawet 800 km. Niech spróbuje tego Polonez.
Wrażenia
4,0
Silnik
na nasze polskie warunki - może być - srednio.
4,0
Skrzynia biegów
troche nie precyzyjna, ale niezawodna.
4,0
Układ jezdny
w moim przypadku - wytrzymały jadnak twardy
Komfort
4,0
Widoczność
samochód jest nie duży, ale bardzo oszklony
4,0
Ergonomia
OK, ale jakość rworzyw - słaba
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
są problemy z zaparowanymi szybami zimą - dmuchawa ma co robić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rodzice i dwoje dzieci - nie ma na co narzekać
3,0
Wyciszenie
do 120km/h jest dobrze, póżniej głosno, ale to juz autostrada
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik 1,2 spai 5l przy 90/h, ale 10l przy 160/h- sprawdziłem.! ceny - OK
4,0
Stosunek jakość/cena
Palio kosztowal prawie 40.000zl. Dziś ok 10. Kupiłem bo mi się podobał i nadal tak jest.!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
palą się żarówki /mijania/ ok.40 zł sztuka. szwankuje immobilaizer,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zużyły się tarcze hamulc. a klocki nie - ciekawe. wydech to ok 6 lat