Dałbym ocenę 4,5 bo na taką zasługuje, pracuje cicho, ma odpowiednią do spokojnej jazdy moc, odpala od razu, lubi 98 okt, co obecnie tanio można kupić
5,0
Skrzynia biegów
Znów brakuje oceny 4,5 - wszystko działa bez haczeń, zgrzytów, a 90 tys przebieg.
4,0
Układ jezdny
Mogłoby być bardziej komfortowe na Polskie drogi, tuleje, sprężyny, końcówki drążka kierowniczego już wymieniłem
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki z przodu trochę szerokie, ale wysoko się siedzi i widoczność jest naprawdę dobra.
4,0
Ergonomia
Jest kilka schowków, wszystkie przełączniki pod ręką, intuicyjnie odnajdowane. Przesówanie foteli tył-przód łączy się z uniesieniem przedniej krawędzi fotela.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silna wentylacja szybko radzi sobie zaparowywaniem szyb, ogrzewanie bez zarzutu, brak klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca nie brak, chociaż samochód jest dość wąski (plus przy wyprzedzaniu rowerzystów), z tyłu gorzej.
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście i w zimie spalanie powyżej 10/100, w trasie dużo lepiej. Ceny napraw przystępne, dostepność zmienników dobra. W serwisie drogo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 6 lat 1x zawiódł mnie akumulator, wypadły osłony wlotu powietrza z przodu deski, po 200 km zepsuły się wycieraczki z przodu - wymieniono w serwisie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]