Bardzo dynamiczny silnik, miekkie zawieszenie gwarantujace komfortowa jazde, niezla ergonomia i ogromny bagaznik (nawet po zainstalowaniu 60-litrowej butli LPG) to niewatpliwe atuty. Wady to b.wysokie zuzycie paliwa i stosunkowo wysoka awaryjnosc.
Wrażenia
4,0
Silnik
dynamiczny na wysokich obrotach, bardzo dobre przyspieszenie na 5-tym biegu, troche rozczarowuje na na nizszych.
miekkie, komfortowe podwozie podatne na usterki. Dobre wrazenie psuje zle trzymanie sie jezdni w szybko pokonywanych zakretach.
Komfort
3,0
Widoczność
Za male lusterka boczne, dosc duze tzw. martwe pole, szerokie slupki przedniej szyby ograniczaja widocznosc.
4,0
Ergonomia
czytelna deska rozdzielcza wraz ze wszystkimi przelacznikami, bardzo wygodne siedzenia, brakuje pionowej regulacji kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja skuteczna tylko w przedniej czesci auta, parujace boczne tylne szyby podczas deszczu. Dosc glosno pracujace nawiewy na skrajnym ustawieniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dosc duzo miejsca. Za mala odleglosc do drzwi z lewej strony kierowcy/prawej pasazera.
2,0
Wyciszenie
powyzej 100 km/h fatalnie!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeszcze gorzej. Do 12-13 lirow na 100 km/h!!! jedyny ratunek to LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena uzywanego 2-3 letniego egzemplazu to niewatpliwie interesujaca propozycja.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem dokucza jakies drobne usterki np. wypadajaca lampka z podsufitki (tyl), zacinajacy sie pas bezpieczenstwa i prawdziwa zmora: bezpieczniki podatne na kazde zwarcie!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa paliwowa (import z Brazylii, jak wiele innych czesci), amortyzatory, sprezyny tyl, wycieki ze skrzyni biegow, wachacze etc.