Przeniesienie napędu
: 2 x urwana linka sprzegla, synchronizator II biegu, łożyska
Układ hamulcowy
: korektory sily hamowania - zatarte - nierowny rozklad sily hamowania
Zawieszenie
: Tylna belka zatarta, luzy na przekladni kierownicy
4,0
Całokształt
Autko już sprzedałem, choć z ciężkim sercem, bo jeździło się naprawdę dobrze, przyspieszenie, prowadzenie, manewrowanie na parkingu, po prostu super. Przewieźć można sporooo, niestety przyczyną rozstania była nadmierna awaryjność i pochłanianie przez ten samochód 125% mojej niemałej wypłaty. Jestem wściekły, że musiałem go sprzedać, bo praktycznie nie w kij ni w oko mi teraz zmiana samochodu była
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezwykle dynamiczny, jak sie wkręci na wysokie obroty to ogień, nawet na LPG, ale są też wady:
- 2 paski rozrządu, bardzo trzeba pilnować wymian, bo jak strzeli to kaplica
- zupełnie niekompatybilny z LPG, problemy, problemy i jeszcze raz problemy, jeżeli zakładać LPG to u gazownika, który ten samochód zna na wylot, to może coś z tego będzie...
4,0
Skrzynia biegów
Zestopniowana dobrze, bez zastrzeżeń, natomiast padł synchronizator z II, co raczej nie powinno sie zdarzyć przy przebiegu 40kkm
4,0
Układ jezdny
Samochód trochę pływa na drodze, bo jest wysoki (dobre na nasze krawężniki), kwetsia przyzwyczajenia kierowcy, ale za ma tendencje do nadsterowności, co powoduje, że na śliskim dobrze się panuje nad samochodem, przyjemnie sie prowadzi
po przebiegu 70 kkm po raz pierwszy wymieniałem łożyska kół przednich, przy 110 kkm po raz drugi, , sworznie, gumki itp co 60 kkm, po 115 kkm tylna belka skrętna, bo może wahacz odpaść...
Komfort
3,0
Widoczność
Inni mówią o szerokich słupkach, mnie nie przeszkadzało, natomiast czepiam sie lusterek, że nie maja eliminacji martwego pola, przydałoby się
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, podoba mi sie patent by fiat, że wyłączam kluczyk, to wyłączają się światła, rewelacja, w końcu oczywiste, że jak wyłączam silnik to nie chce jechać, czyż nie?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szkoda ze prawie niedostępne egzemplarze z klimą, ale to co jest bez klimy jest przyzwoite, pozytywnie oceniam, nagrzewa sie szybko, szyby sie nie parują, możliwość załączenia obiegu wewnętrznego
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy ok, z tyłu ciasno!!!!
4,0
Wyciszenie
1,2 jest cichszy, 1,6 tak sobie. Założenie osłony pod silnik wyciszyło samochód
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny napraw... drogie! Napraw dużo, wiecznie jakieś pierdoły, ciągle coś się sypie, spalanie średnio 10,5 LPG, razem z dolewkami paliwa wychodzi ok 29gr/km
Podane 7,6 to udało mi się raz w życiu, przy jeździe między tirami, bez wyprzedania i na dodatek z wiatrem w plecy
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość... pozostawia wiele do życzenia, cena wydawała sie atrakcyjmna
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie coś nie tak, odpadające plastiki, rdza przedniego pasa, OGRANICZNIKI DRZWI, opuszczanie szyby przedniej, siłowniki tylnej klapy, wentylator nawiewów zaczął coś miałczeć i można wymieniać....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sypiące się łożyska, korektory siły hamowania, synchronizator skrzyni biegów, 2 x linka sprzęgła, wtryskiwacze, pompa paliwa, luzy na przekładni kierownicy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 103KM 76kW
[l/100km]