Za mała jednostka napędowa do masy samochodu, silnik 1,4 nietypowy w polsce, części ciężko dostępne. W serwisie fiata owszem - ale bardzo drogo, uwielbiają bogatych klientów.
Wrażenia
3,0
Silnik
Strasznie wyje, już przy jeździe 130 km/h
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
z przodu coś sie tłucze, żadna stacja diagnostyczna nie może tego zlokalizować
Komfort
4,0
Widoczność
wielki minus, boczne słupki przy przedniej szybie zasłaniają i to sporo
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
- Aluminiowe osłony wydechu często uwalniają sie z mocowań, ładnie dzwonią.
- Silnik, wyje strasznie, nie przekraczam 130 km/h, obawa przed zniszczeniem silnika.
RADIO - zagłusza wszelkie nie pokojące dźwięki wydawane przez Palio :
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 -13 litrów w terenie zabudowanym
10 -11 litrów w trasie
3,0
Stosunek jakość/cena
SAMOCHÓD NIBY RODZINNY ALE, NIE NA RODZINNĄ KIESZEŃ !!!!!
Np.:
Koszt nowego alternatora w około 1000zł bez roboty,może być częstym wydatkiem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- Siedzenie kierowcy lubi pękać przy prowadnicach (auto 7 latek dwa razy spawane siedzenie)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- Komputer - często traci dane cyklu wtrysku paliwa (zalewa się, dużo spala,brak mocy, bardzo nie równa praca silnika)skutecznie pomaga reset
- Alternator - zbudowany w celu by sie rozpaść, z niewielkim przebiegiem. Nie cierpi wody, przed kturą nie można go ochronić.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 71KM 52kW
[l/100km]