Silnik
: Widziałem na trasach niezłe wozy z podniesioną maską i rozłożonymi łapami kierowcy. Paulinka mnie nigdy nie zawiodła.
3,0
Całokształt
Nie jest tak żle jak inni piszą .
Wrażenia
5,0
Silnik
Za mała moc do wagi olej wymieniajcie co 10-12 tys. Pasek rozrządu też ok.80 tyś. W skrzyni biegów chociaż co 50tyś. trzeba regulować w nim zawory. Ogólnie jest to jednostka nie zawodna.Wycieki oleju z pod pokrywy zaworów -załóż dodatkowo podkładki na szpilkach i daj trochę silikonu na uszczelkę.
3,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna.Za długa 5 /60-130km./ .Ciekną uszczelniacze na półoskach-dużo przy tym pracy na warsztacie. Ale przy tym przebiegu nie ma co się dziwić -z pod każdego kapie.
3,0
Układ jezdny
Tylko ze wspomaganiem. Łożyska po 100tyś do wymiany/tylko przód trzeba robić na warsztacie/ Tył do kupienia jest razem z piastą. Szybko wybijają się gumy na drązku stabilizatora.
Komfort
3,0
Widoczność
Za małe lusterka -kwestia przyzwyczajenia.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie termostatu jest super. Nie ma klimy co tu wymagać pozostaje uchylać tylko szybę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wykorzystywany /4 osoby i bagaż/ maksymalnie i znosi to dobrze.
3,0
Wyciszenie
Jechałem nie jednym luksusowym i po 120 było głosniej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej /do 100km./ jest dobrze.Ta jednostka napędowa 1.4 ma dużo pracy także może w moim spali nawet 10L. częsci taniocha, sam naprawiam. Pękający alternator -wada fabryczna-nie naciągać paska aby tylko nie piszczał dłużej się jeżdzi. Jak się samemu nie potrafi naprawiać to nie kupujcie -zawsze jest jest co przy nim do roboty.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kasę nie ma co wymagać Zobaczcie ceny częsci do innych to się można zdziwić.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba co jakiś czas wszędzie zajrzeć.przeważnie są to tylko drobiazgi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cholerny alternator. Trzeba wyjmować pompę wspomagania aby się do niego dostać