Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Palio I Weekend

inhaky, 16 lat temu
Silnik 1.4 71KM 52kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 192 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003 - Oceń swoje auto
3,00
27% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ten samochod nie zaskakuje pozytywnie. on po prostu nie rozczarowuje tak bardzo jakby mogl
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : lakier sie sypie, na wierzch wychodzi pierwsza warstwa
Zawieszenie : wybija sie czesto, stuka puka, potrafi zaskoczyc
3,0
Całokształt
samochod idealny do traktowania go jako samochod do bardzo brudnej roboty typu wozenie cegiel kamieni szaf, mebli wszelkich psa nad rzeke, drzwi, okien i paru innych rzeczy. w tym sprawdza sie idealnie. jesli ma to byc samochod rodzinny na dlugie wyprawy to odrradzam - kiepskie wykonanie komfort zaden sporo pali. nie jest tak usterkowy jak mozna by sie spodziewac:) kupilbym ten samochod po raz drugi ale tylko dla tych rzeczy ktore opisalem pozwyzej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik do tego samochodu raczej kiepski, mocno zmulony a zeby zachowac jako taki komfort wewnatrz auta piatke wrzucam miedzy 60-70 km/h. w kazdym innym samochodzie w tym przedziale mysli sie raczej o czworce albo konczy trojke:)
3,0
Skrzynia biegów
troche zbyt dlugi skok, wsteczny czasem chaczy, niezbyt precyzyjna
3,0
Układ jezdny
przod czasem potrafi uciekac na szybszym zakrecie, raczej jest trwały, wymiana lacznikow stabilizatora, wahaczy co mniej wiecej 50000km.
Komfort
3,0
Widoczność
slupki na przedniej szybie czesto przeslaniaja widok, lusterka bardzo dobre dosc duze, nie zdarzyl mi sie martwy punkt
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lecie nie ma mowy o chlodzeniu, w zimie zanim dojade do pracy czy miasta (10 - 15km) nie zawsze zdazy zrobic sie cieplo, no chyba ze wyciagam go z garazu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie "duze" auto mozna spodziewac sie czegos wiecej. zarówno z przodu jak i z tyłu raczej kiepsko po zlozeniu siedzen z tyłu paka jest dosyc okazała
3,0
Wyciszenie
ktos dobrze napisał : "ciszej niż w maluchu" zeby nie zagluszal rozmowy biegi nalezy wrzucac na bardzo niskich obrotach max 2000. powyzej setki ciezko sie dogadac. radia raczej nie slychac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy przebiegu blisko 200000 jestem dla niego wyrozumialy i przyjmuje to ze pali jak smok. ceny przegladó i serwisu sa bardzo male do przelkniecia chyba dla kazdego. spalanie w trybie mieszanym to jakies 11-12 litrów. miasto bez problemow 15 a w trasie ponizej 10 nie ma co liczyc. przyznaje ze jezdze dosc szybko i dynamicznie ale sa oszczedniejsze samochody
3,0
Stosunek jakość/cena
bardzo tani w zakupie nowy 29900, paliwozerny, tani w serwisie, kiepsko wykonany ale spelniajacy swoja role
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dosc czesto blokuja mi sie tylne drzwi - ciagne za klamke a wewnatrz klamka sie zatrzaskuje. radio nie chce wejsc do konca i zdarza mu sie wyjechac na nierównosciach, nie dziala zamek tylnej klapy i wycieraczka tylnej szyby. plastiki trzeszcza przerazliwie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana lozyska - prawy przod wybite zawieszenie

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 71KM 52kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Palio I Weekend