Idealny budżetowy samochód. Części które można kupować na wagę za grosze, oszczędność i co najdziwniejsze trwałość. Gorąco polecam wszystkim początkującym kierowcom, jak i tym którzy potrzebują jeździć za grosze.
Wrażenia
3,0
Silnik
1.2 mocno niedomaga jak na kombi, jednak w mieście da się jeździć, jednak nie oszukujmy się, trzeba zapomnieć o lewym pasie.
4,0
Skrzynia biegów
Dość krótkie przełożenia, jednak całość dobrze pomyślana. Dzięki niej do 50 km/h można zapomnieć że prowadzimy samochód z silnikiem od kosiarki.
5,0
Układ jezdny
Nie jest to samochód sportowy, jednak prowadzenie jest zadowalające.
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby, średnie słupki. Jak początkujący kierowca nie miałem najmniejszych problemów z wyczuciem samochodu.
3,0
Ergonomia
Dużo miejsca z przodu, mało z tyłu. Samochód zdecydowanie nie na długie trasy, po dwóch godzinach za kółkiem zaczyna męczyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje szybko i mocno, dmuchawa na najwyższym biegu urywa głowę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 gwiazdek tylko dla kierowcy i pasażera obok, z tyłu jak w kompakcie.
2,0
Wyciszenie
Silnik przy ponad 100km/h zdaje się być w kabinie, szum również męczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda za darmo, części za pół darmo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód za małe pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O popalonych żarówkach po 16 latach użytkowania nawet nie ma co wspominać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niemal 4 lata ciągłej eksploatacji bez przejmowania się stanem technicznym. Jeździł i dalej jeździ bez problemów. Niezawodność znacząco przerosła moje oczekiwania
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 73KM 54kW
[l/100km]