Silnik
: Silnik 1.2 jak na tak mały jest jednym z najwytrzymalszych.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Lakier na aucie wyglada jak ser szwajcarski choc maska i błotniki były malowane przez serwis w ramach gwarancji z powodu odprysków
Układ elektryczny
: Pęknięta obudowa alternatora 2x
4,0
Całokształt
Auto odpłaca się bezawaryjnością jeśli się o nie dba (każde auto).
Wrażenia
4,0
Silnik
Wymieniałem już trzy razy zawory (wypala je gaz) ale motor jest ok. Nigdy nic się nie działo. Olej dolewam ok. 0,2-0,3 l/20000 km. Płyn chłodzący ok. 0,5 l./5000 km.
4,0
Skrzynia biegów
Właśnie padło coś w skrzyni na razie nie wiem co bo jest u mechanika ale chyba będzie trzeba wstawić drugą bo naprawa tej nie będzie opłacalna. Raczej się tym nie martwię bo przy takim przebiegu miała prawo się rozlecieć. Dodam ,że do tej pory pracowała bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Nigdy nie miałem problemów z układem jezdnym, wszystko wymieniane na czas (końcówki, sworznie, gumy stabilizatorów) auto idzie jak po sznurku.
Powyżej 110 km/h. jest nie stabilne i dosyć mocno się pochyla na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
ok.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 200 tyś. km spalanie w okolicach 8 l/100 km.
Powyżej tego przebiegu ok.10-11 l/100 km. Spowodowane mniejszą częstotliwością regulacji gazu a także problemami z obrotami auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana alternatora (pęknięta obudowa 2 razy), wymiana zaworów (3 razy) i regulacja co 20-30 tyś. km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz jedyny przez ten czas nie dojechałem do celu przez alternator, który odmówił posłuszeństwa i brakło mi prądu.