Przeniesienie napędu
: zgrzyty przy zmianacz na biegach 1-2 2-1
Układ hamulcowy
: trosceczkę za słabe hamulce
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Do momentu kiedy okazało się że mam wypalone zawory było cacy. Po wymianie zaworów i wielu innych rzeczy (sonda lambda, przewody WN, pasek rozrządy) auto szrpie na wolnych obrotach (bardziej na benzynie niż na gazie) straciło swoją dawną elastyczność.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami zdarza się zgrzyt przy szybkim wrzuceniu na 2 bieg i przy redukcji do 1 biegu. Poza tym może być
4,0
Układ jezdny
Poza okresem zimowym, gdzie na śliskiej nawierzchni jednostka ma za mały docisk do podłoża (lekki silnik) to autko na drodze spisuje się bardzo dobrze. Może dlatego że z tyłu założone są kapcie 195mm
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra do przodu i na boki, a poza montowaniu soczewki panoramicznej na tylną szybkę to nawet nie trzeba czyunikuw parkowania-widoczność od 20cm
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą troszeczkę dłużej się nagrzewa. Latem wentylacja spisuje się nadzwyczaj dobrze. Nawiewy na szyby boczne troszeczkę aa ubogie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dala czterech osób jest OK i z przodu i z tyłu. Kłopot pojawia się gdy z tyłu ma usiąść 3 osoby.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h jest odgłos zadowalający (chyba że ciągniemy na 3 biegu) powyżej 100 hałas jest dokuczliwy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
największy plus tego samochodu to niskie koszty przejazdu
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wypalenie zaworów prze LPG 1000zł koszty naprawy. Kilka jeszcze wymian związanych z normalna eksploatacją.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 73KM 54kW
[l/100km]