mistrz ekonomii 5,5L spokojnie do 6,5L małe szaleństwo do prędkość 196km/h na autostradzie w Niemczech ale obrotów silnika już brakowało więc bardzo krótko, w porównaniu z MULTIPLĄ I w środku panuje doskonała cisza
4,0
Skrzynia biegów
do 120KM pasowałoby 6 biegów bo mocy nie brakuje przy max prędkościach konczą się obroty na 5 biegu, a samochód żwawo przyspiesza powyżej 160km/h
5,0
Układ jezdny
zakręty nie straszne, bardziej buja do przodu i tyłu niż na boki, ze wzgledu na krótki rozstaw osi, za to w mieście zawsze znajdzie sie miejsce do zaparkowania
Komfort
5,0
Widoczność
nie miałem samochodu bardziej przeszklonego
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, a dziecko siedzi między rodzicami
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogłoby być lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
doskonałe w porównaniu do MULTIPLI I
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jestem najbardziej i najmilej zaskoczony. Wystarczy jechać do 110km/h i 5,5l/100km bez problemu, ponieważ silnik bardzo zacheca do dynamicznej jazdy średnia mam 6,2l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja powyżej 2005r
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
101000km oprócz rozrządu i czynności eksploatacyjnych nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 120KM 88kW
[l/100km]