Inne
: Duzo miejsca w srodku i idealnie plaska jak stol cala podloga wewnatrz auta.
3,0
Całokształt
Wielki plus za spalanie i stosunek wielkosci samochodu do ceny jego zakupu.
Wielki minus za mulowaty silnik, nisko osadzony przod auta i toporne zawieszenie
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik niezawodny aczkolwiek mulowaty (nawet jak na diesla). Przyspieszenie na poziomie Daewoo Tico - ok.18s do 100km/h
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza niezbyt precyzyjnie i troche czasu zajmuje, zeby przestawic sie np. z Mondeo na Multiple.
3,0
Układ jezdny
4+, a nawet 5-. Samochod jest szeroki i ma dosyc nisko osadzony srodek ciezkosci, wiec w zakretach jest przylepiony do asfaltu jak zaba.
2 za amoryzatory, ktore wylapuja kazda nierownosc i po drogach, po ktorych Mondeo sie \"plynie\", Multipla sie jedzie jak Zukiem albo Nysa.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo duze szyby i w zwiazku z tym dobra widocznosc
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu pod reka + wygodne, duze schowki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zime cieplo, w lato chlodno (o ile ma sie klime :-))
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni na nogi bardzo duzo i z przodu i z tylu. Minus dla kierowcow, ktorzy maja powyzej 195cm wzrostu, bo beda zawadzac glowa o podsufitke
2,0
Wyciszenie
Glosny samochod szczegolnie przy predkosciach powyzej 100km/h. Jadac szybko, trzeba naprawde gloszno mowic.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto: 6,3-6,5; trasa(stale 80-90km/h): 4,1; cykl mieszany: 5.6-5.7
4,0
Stosunek jakość/cena
Calkiem niezle. Duzy szescioosobowy samochod za cene nizsza od np. Golfa
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 2 lata uzytkowania: urwala sie linka od recznego + standardowe wymiany (klocki, plyny)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samocod jest dziwny, bo tyl ma dosyc wysoki przeswit, a przod bardzo niski. Efekt - na kamienistej drodze przywadzilem przodem o jakis kamien i wyrwalo dziure w misce olejowej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 110KM 81kW
[l/100km]