silnik ok, ale na pasku osprzętu się działo koło pasowe 2 razy napinacz 2 razy alternator pęknięta obudowa i pasek za każdym razem
4,0
Skrzynia biegów
dwumasa i sprzęgło zaraz po zakupie czyli po 240 000 czyli i tak sporo porzyło, olej chyba ucieka pomiędzy skrzynią a silnikiem
2,0
Układ jezdny
tu najgorzej przednie zawieszenie jest zasłabe wahacze raz do roku TRW wytrzymały tyle samo co Teknoroty czy generalnie tanie na pół roku, fasty nawet nie pasowały. w przednim zawieszeni prawie cały czas coś wali nawet przy ciągłych inwestycjach najgorszy element samochodu. tył ok wytrzymał z 250 000
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
trzeba się pogodzić z coroczną wymianą wahaczy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza zawieszeniem przód jak z innymi dieslami
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]