Generalnie OK. Jak jest zimny to głosno klekocze. Pierwszy i drugi bieg bardzo krotkie, trzeci czwarty i piąty długie. Jak się go kręci do 3 tys. to idzie całkiem nieźle.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi mogłyby lepiej odbijać. Mimo to ani razu nie było żadnego zgrzytu, każdy z biegów wskakuje bez problemów.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się naprawdę przyjemnie, jeżdzę sporo / 6-7 tys. miesięcznie / i układ jezdny oceniam dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, żadnych problemów podczas cofania / zawsze są el. lusterka:) które można obnizyć /.
4,0
Ergonomia
Wnętrze przyjemne, sterowanie radiem w kierownicy to duży plus. Podłokietnik ze schowkiem, wszystko na swoim miejscu. jeśli komuś przeszkadza to, że aby wyświetlić temp. trzeba wcisnać przycisk na desce... zdarza się, może nie ma podzielności uwagi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew działa nieźle, autopodtrzymanie temperatuy funkcjonuje bez zarzutu. Ogrzewanie mogło by być bardziej efektywne.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy jest wystarczająca.
MIejsca dla pasażera z tyłu po odsunieciu na maxa przednich siedzeń naprawdę mała.
Podróżowanie w cztery dorosłe osoby gdzie kierowca ma ok 1,8m wzrostu naprawdę malo komfortowa.
4,0
Wyciszenie
Bez zarzutu, w samochdzie gdy silnik jest już rozgrzany jast cicho i przyjemnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście wysokie, zasięg na trasie niezaciekawy, chociaż udało mi się zejść do 6,5 litra.
3,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę dobra.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 125KM 92kW
[l/100km]