Silnik
: trzeba wybadac w ktorym zakresie obrotow najlepiej ciagnie
3,0
Całokształt
naprawde balem sie kupic ten samochod ( nobo to FIAT)ale bylo potrzebne mi autko combi i moge teraz powiedziec ze to byl dobry wybor. jezdze nim dopiero niecaly rok i napewno tak szybko go nie sprzedam, bo ma wszystko co na dzien dzisiejszy jest mi potrzebne tj przestrzen, wygoda, i w miare nowoczesny wyglad. silnik wedlug expertow to jednostka jak na swoj wiek bardzo zaawansowana no i blacha w ocynku todaje autko nie do zdarcia. no chyba ze auto zostalo poskladane z trzech egzeplazy a w silniku nie ma grama oleju to juz inna bajka. polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
jest to moje pierwsze autko z dislem ,bo jakos nigdy nie bylem przekonany do ropniakow. po przesiadce z civica gdzie najlepiej jezdzilo sie powyzej 4000 obrotow disel wydawal mi sie jedna wielka pomylka.po prostu musialem sie nauczyc innej techniki jazdy. teraz jest super... 100koni robi swoje
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak skrzynia. na zimnym silniku czasami wsteczny ciezko wchodzi
3,0
Układ jezdny
tutaj jest troche gorzej (to nie wina auta). jak dla mnie troche za miekkie. na zakretach buja na boki. ciezko wyczuc droge (moze to ja tylko tak odbieram)
Komfort
3,0
Widoczność
przod super, tyl jak to w combi
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima super chlodzi, a w zime jak sie wlaczy MAX DEF to w kilka minut wszystko odmarza i w kabinie robi sie cieplo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190 cm i z przodu mam pelen komfort. z tylu nie jechalem
3,0
Wyciszenie
nie jest to najnowszy disel, troche go slychac. bez tragedi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
troszke spali jak mu sie cisnie (nawet 9/100)przy spokojnej jezdzie w okolicach 6/100
3,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniadze (ok 8tys) to mozna zapomniec o niemcach i japoncach z tego rocznika i wyposazeniem