Mój samochód ciężko pracuje (jestem taksówkarzem), i czasami robi niespodzianki. Do bani jest zawieszenie, łącznik stabilizatora leci co 20000 km, wachacze też są średnie. 182000 km i trzy razy wymieniałem. To samo ze sprzęgłem 3 razy wymieniane. Jeżeli ktoś robi 30000 km rocznie to polecam, jeżeli więcej to tylko do jazdy w trasie. W mieście na taksówce sprawdza się niezabardzo
Wrażenia
4,0
Silnik
Klepie jak disel, jak jest wszystko ok to brzmi całkiem przyjemnie
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia fajna, krótkie przełozenia. Niestety sprzęgło jest kanał straszny, na 182000 kilometrów robiłem je już 3 razy
4,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
Spoko, widać wszystko na wszystkie strony
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest spore, a więc zużycie na paliwa na poziomie 7,5 litra jest do zaakceptowania. Minimalny wynik w trasie jaki udało mi się osiągnąć w trasie to 3,8 litra na 100 kilometrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze w 2001 roku, ze zniżka dla taksówkarza nie można było kupić auta tej klasy, z klimą kombi, diesla
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety z tym jest trochę gorzej. Auto za 60000 zł, a ciągle coś trzeszczy i klekocze
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na przestrzeni 3 lat urzytkowani pare razy zrobił mi nieprzyjemne niespodzianki. Niestety serwis fiata jest do bani i za każdym razem naprawy trwały bardzo długo. Przestałem jeździć do serwisu, sam wymieniam olej i robię drobne naprawy (to co się da zrobić samemu), samochód przestał się buntować