Wszystko można zrozumieć, tylko jak FIAT może produkować części - buble.
Przy wymianie sprzęgła polecono mi wymianę uszczelniacza wału, bo zaczynał się "pocić". Po co drugi raz wzystko rozbierać? Po wymianie i przejechaniu 500 km uszczelniacz ciekł "ciurkiem". Oczywiście ponowna wymiana na gwarancji. Ten problem niestety miałem również przy naprawach Fiata UNO (np wadliwe pierścienie silnika).
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo kuturalna praca
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny na 2 reszta na 4
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Lewy słupek za szeroki - problematyczny przy skrętach w prawo.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę paruje w dzeszczową pogodę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Z tyłu skrzypi zamek (klapy?).
Silnik - jak to diesel, trochę musi być go słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na 5, koszt serwisu na 3.
Ostatnio zawieszenie, rozrząd, uszczelniacze, hamulce oleje, filtry itp. zapłaciłem 4 tys. zł (główny koszt - wysoka cena części - sama usługa OK).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Specjalnie nic się nie dzieje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW
[l/100km]