Jeden z najlepszych siników FIATA. Od jego pomruku dostaję gęsiej skórki. Przy wymianie rozrządu trzeba znaleźć dobrego mechanika, który poradzi sobie bez wyjmowania silnika, inaczej ta przyjemność wyniesie gruba ponad 1tys.zł
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze, choć wsteczny stawia opory.
5,0
Układ jezdny
Jakiś \"Szfab\" uciął sprężyny i założył sportowe amortyzatory :( na dziurach tragedia, ale za to przed zakrętem nie trzeba zwalniać. Dobrze, że fotele są wygodne.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam ciemne szyby z tyłu, ale i tak lepiej się parkuje niż sedanem.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Jakoś plastików jak to we Fiatach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam problemów z zaparowanymi szybami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w salonie. Po złożeniu tylnych siedzeń - karawan.
5,0
Wyciszenie
Przy 220km/h można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę moc i masę to znośnie. W trasie do 100km/h - 7,5l. W mieście 10,5l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Założyć gaz i samochód idealny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20V 147KM 108kW
[l/100km]