Karoseria
: Duża odporność na korozję karoserii, lecz warto dbać o progi i podłogę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Rozrusznik - skończenie się szczotek i wymiana tulejki. 80zł
Zawieszenie
: Dobre zamienniki wahaczy itp. to podstawa
5,0
Całokształt
Jak dla mnie udany model z przełomu lat produkcyjnych samochodów dobrych i badziewnych XXI wieku. Planuję ciągłe dbanie i jeżdżenie póki coś poważnego mnie z autem nie rozłączy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli osprzęt silnika nie ma żadnych ukrytych wad to jednostka sama w sobie jest bardzo ciekawa pod względem elastyczności
4,0
Skrzynia biegów
Zmiany oleju wychodzą jej na dobre
5,0
Układ jezdny
Gdy kupiłem auto dostało od razu całe nowe zawieszenie więc idealnie :D
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w kombi, trochę szerokie przednie słupki
5,0
Ergonomia
W moim egzemplarzu prawie nic nie skrzypi :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na jednostkę 16 zaworową, instalacje gazową i moją nogę jest dobrze. Ok 10,5L w mieście, na trasie bliżej 8
5,0
Stosunek jakość/cena
Żadne auto tego nie przebije
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi lubią się psuć, mi to akurat nie przeszkadza bo lubię bawić się przy aucie. Jeśli kogoś zrazi konieczność np: wyjęcia licznika by wymienić podświetlenie to niech kupi Opla, albo VW. Wtedy będzie musiał zrobić to tam.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Włoskie auta się nie psują! Jeśli ktoś nie zna pojęcia eksploatacja to niech poczeka aż zrozumie. Części muszą się zużywać, w każdym aucie. Kupując włoskie auto przystosowane teoretycznie bardziej pod śródziemnomorski klimat niech nie spodziewa się, że dorówna trwałości niektórych części Volvo produkowanemu w kraju chłodnym. Ale jak już w Volvo coś się zwali zapłacić 2/3 razy więcej niż za to samo we Fiacie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 113KM 83kW
[l/100km]