Za tą cenę to świetne ,ładne i funkcjonalne auto a do tego wcale mi sie nie znudziło (wcześniej miałem kilkanascie aut).Jak porównuję u moich znajomych cenę ,koszty napraw i awaryjnosc "słynnych " Passatów to moje zadowolenie rosnie do kwadratu.A spadek ceny może procentowo mniejszy ale w gotówce o połowę mniejszy no i nie kradna co też daje luz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry olej ,nie przeciagac wymian ,dżwięk-jak włoski sportowiec.
4,0
Skrzynia biegów
Treba porzadnie nauczyć sie wrzucania wstecznego i będzie OK
4,0
Układ jezdny
Jak zaczyna stukać szybko wymienic tuleje ( u mnie co 60 tyś) .Po 180 tys. wszystkie amory i łozyskowanie tylnych wahaczy . Gdym to widział jak była nowa t od razu można zabezpieczyć otwory którymi zanieczyszcza sie łozyskowanie i nie trzeba by wymieniac.
Komfort
5,0
Widoczność
Super.
4,0
Ergonomia
W złych miejscach podłokietniki .brak lampki dla 2-rzedu foteli, niewidoczna dżwignia sterowania wycieraczkami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy klimie nie ma problemu z parowaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak jeżdzisz tyle palisz. Skopana nawet 12-14 ale naprawdę kręcona do maxa ,spokojnie nawet 5-6. Moja jest zgazowana od 4 lat i jest to super ale zawsze na pełny bak benzyny daję 1/2/selektolu ,zawsze pod koniec jazdy przechodze na banzynę a po długich szybkich przelotach też nawet na 20-30 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klamka klapy aby sie nie zacinała- powiekszyłem otwory dla jej oski i wywierciłem dwie dziurki bdo spryskiwania wd-40 a na wszelki wypadek zastosowałem haczyk którym zawsze da się pociagnać choć od lat nie mam problemu. To samo zrobiłem z ośka tylnej wycieraczki i warto to zrobic profilaktycznie bo jak stanie to cięzko wyją oś.