Jest b. dobrze fajnie przyspiesza, niezła elastyczność. Zimny silnik troche trzęsie i klekocze, ale po rozgrzaniu jest OK. Zrobiłem chip ze 110 na 136 KM i 250Nm zdecydowanie poprawiło moje samopoczucie, a na silniku nie robi to dużego wrażenia...i b.ważne silnik nie zużywa oleju od zmiany do zmiany ten sam poziom na bagnecie jak tak dalej pójdzie to dojade do 500tyś. km bo niewarto go sprzedawac!!! Na klimie straszna turbodziura łatwo przy starci silnik zadusić...
4,0
Skrzynia biegów
Działa dobrze, biegi wchodzą bez oporów nic nie haczy i nie zgrzyta....... w mroźne dni pracuje ciężej , ale po rozgrzaniu wraca do normy.... jest dobrze..Minusenm jest krótka piątka -135km/h i 3000obr/min 160 - 3500 troche za wysoko , ale przez to dynamika oki!!!
4,0
Układ jezdny
Poprawny ,dość cichy i komfortowy na czym troche cierpi sport , ale nie do tego stworzono ten samochód....
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra do przodu i na boki.... skosy przesłaniają dość szerokie słupki , a do tyłu jak to sedan..słabe przednie reflektory szybko sie brudzą
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu obsługa intuicyjna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche słabo grzeje w zimie trzeba długo czekać,ale JTD tak mają , za to klima chłodzi b.dobrze i nie szwankuje!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem nie można narzekać z tyłu też ok, ale nie dla wielkoludów .... to nie Croma ( moje marzenie)
4,0
Wyciszenie
Jak na 8 letnie auto jest dobrze do 160 potem głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio pali 6-6,5l a jeżdżę dość dynamicznie. Potrafi spalić średnio 5l ale to przy spokojnej jeżdzie ( trasa 100-110km/h) a jeżdżę 140-150 sporo na klimie i dość dynamicznie przyspieszam.....Po chip tunningu spalanie bez zmian a tempo jazdy wyższe:-) hi hi
5,0
Stosunek jakość/cena
Za małe pieniądze duże wygodne ekonomiczne i dynamiczne auto , ale trzeba dbać jak o kobitke to też nie zawiedzie...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły jakieś lusterko ...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przepływomierz padł po 140tyś wstawiłem nowy zamiennik i jest oki....łaczniki stabilizatora padają co 30tyś km to jest minus i co 50-60tyś wymieniam tuleje wachaczy sprzęgło padło po 200tyś razem z dwumasowym kołem ( razem koszt 2 tys) EGR się zapycha więc go zaślepiłem - co tam ekologia a silnik lepiej jedzie na niskich obrotach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 110KM 81kW
[l/100km]