Silnik
: Elastyczny i na polskie warunki wystarczający.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: naprawa alternatora
4,0
Całokształt
Auto jest ładne i oryginalne. Ma ponadczasową stylistykę. Poza tym wątpliwe że drugi taki sam będzie stał na parkingu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność, 113km daje radę. Powyżej 3,5tys\\obr dobrze się rozkręca :)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie narzekam. Szeroko ustawione lusterka i w mieście jeździ się elegancko. Widoczność do tyłu też dobra.
4,0
Ergonomia
Wersja ELX jeszcze ze starymi fotelami i fotel kierowcy trochę przekrzywiony i rozjechany ale cóż :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto bardzo przestronne.
3,0
Wyciszenie
Przy 90-100km\\h na 5 biegu jest dobrze, przy większych prędkościach już trochę gorzej i robi się głośno :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym bywa różnie. Na butli w kole jakies 34l LPG przejechal 350km a paliwo nie było oszczędzane, prędkości przewaznie 110 - 160. Także wporządku. Dodam że instalacja jest nówka sekwencja i ma przejechane 3500km :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za tę cenę auto jest super :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się jakieś pierdoły , żaróweczki przepalone w schowku czy na desce rozdzielczej. Ogólnie samochód prosty w naprawie. Z podstawowymi narzędziami można prawie wszystko zrobić samemu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W 4 miesiące przejechane ponad 6tys km i jak narazie naprawa alternatora 150zł. Polecam zainwestować w osłonę silnika od spodu. Przy okazji alternator da się wymienić samemu jednak w 1.8 trudny jest dostęp. Niezbędny jest kanał i 2 podnosniki samochodowe na których opuścimy silnik.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 113KM 83kW
[l/100km]