To spore auto za dobrą cenę. Nie jest zbyt atrakcyjne dla złodzieja, polecam szczególnie jako samochód dla 3 osobowej rodziny. Jest dobrze (jak na Fiata) wykonana a przynajmniej mój egzemplarz (orginalny włoski - w porównaniu z bravą ma lepsze materiały). Ładna sylwetka, dobry silnik, koszty eksploatacji o.k. Auto nie jest wybitne, ale przeciętne w dobrym tego słowa znaczeniu. Jestem z niego zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na masę i pojemnośc silnika to osiagi rewelacyjne!
3,0
Skrzynia biegów
Czasami zgrzyta wsteczny, kłopotów z 2 nie zauważyłem.
4,0
Układ jezdny
Jak kto lubi, jest twardy, ale za to dobrze trzyma się drogi, jak dla mnie o.k.
Komfort
4,0
Widoczność
Kłopoty sprawiają tylko masywne słupki - co do tyłu to jak w każdym sedanie.
5,0
Ergonomia
Bez komentarza - wzorowa - auta niemieckie daleko w tyle.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja o.k. , nawiew ciepła trochę gorzej, ale to włoskie auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przodzie super, z tyłu daje o sobie znać płyta podłogowa bravo,brava.
3,0
Wyciszenie
W przeciwieństwie do innych dla mnie jest o.k. Na wyższych obrotach głośno jest też w autach niemieckich i japońskich.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zdziwiły mnie inne komentarze, moja marysia nie przekracza w mieście 10 litrów i to przy wcale nie wolnej jeździe. Na trasie około 6,5 litra przy spokojnej jeżdzie. Pokażcie mi ciężki samochód z silnikiem 1.6 który pali dużo mniej. Ceny przeglądów w ASO tańsze niż u konkurencji, części i robocizna do zaakceptowania nawet w ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę podstawowego Golfa czy Astry (rok 99) była wyposażona w ABS, 2 poduchy, elektrykę, wspomaganie , centralny zamek i inne. pozdrawiam.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To faktycznie pięta achillesowa Fiata u mnie w nowym aucie nie działały światła cofania, przebiła wiązka elektryczna tylnej instalacji przez co musiano mnie holować do serwisu (zwarcie i spalenie bezpieczników - naprawiono w 10 minut).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do obecnego momentu 33000 (2 lata) pocenie półosi, wymiana drążka stabilizatora i wahacza po kontakcie z dużą dziurą.