Silnik
: Na wyższych obrotach fajnie mruczy i pokazuje pazur.
4,0
Całokształt
Dobra alternatywa dla segmentu. Uważam, ze w porównaniu np z Vectrą B 1,6 16V, Audi A4 1,6, wypada lepiej i kosztuje połowę ceny. Warunek to kupić z pierwszej ręki, małym przebiegiem i w dobrym stanie. Nadwozie ocynk, brak zainteresowania u złodzei.
Wrażenia
4,0
Silnik
Radzi sobie, ma przyjemny dźwięk powyżej 3 tys.obr. Bez problemu rozpędzi auto do 190 km/h na lpg (sekwencja), mierzone GPS.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, czasem zgrzytnie wsteczny, pozatym chyba dobrze.
5,0
Układ jezdny
Znakomity układ kierowniczy, zawieszenie pośrednio między komfortem i bezpieczeństwem, nic nie stuka, dobrze wybiera nierówności. W porónaniu z kilkoma Audi A4 wygrywa Fiat.
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki zdecydowanie za szerokie i zasłaniają.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i w zasięgu wzroku. Nie trzeba za dużo myśleć, bo odruchowo wszystko się robi. Do tego regulacja kierownicy, wysokości fotela, wybrzuszenie lędźwiowe i sterowanie radiem z kierownicy pozwala przesiedzieć wiele godzin za kółkiem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę nikt nie zmarznie. Klimatronik, z nadmuchem na tylne siedzenia i nogi z tyłu. Klima dosyć wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to klasa Executive, ale jak na swoją to ma obszerne wnętrze, może dlatego, że jest jednym z szerszych aut w swojej klasie.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik powyżej 130 km/h, ale jest przyjemny dźwięk, powyżej 140 zaczynają świszczeć uszczelki drzwi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części raczej tańsze niż u konkurencji i o dziwo nie ma potrzeby ich wymieniać. Zużycie paliwa lpg na poziomie średnio 9,5 l/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
15 tys.km i nic. Z eksploatacji to tylne amorki i jeden wahacz na około 80 tys.km przebiegu. Koszt razem 300zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 103KM 76kW
[l/100km]