Bardzo udany silnik w sam raz do jazdy po mieście czy trasie. Niestety na rajdy się nie nadaje. duże plusy to brak filtra cząstek stałych, rozrząd na łańcuchu,oraz tanie w porównaniu z konkurencją pompo-wtryski. na minus można zaliczyć dużą turbo dziurę
4,0
Skrzynia biegów
troszkę niedokładna,poza tym bez uwag
4,0
Układ jezdny
Dobry na nasze dziurawe drogi, wygodne zawieszenie, Troszke za mocno pochyla się na ostrzejszych zakrętach przy większych prędkościach
Komfort
3,0
Widoczność
Mogła by być lepsza jeśli chodzi o przednie słupki, okna w nich dają pozory dobrej widoczności, przy skręcie np na przejściu dla pieszych trzeba uważac bo można kogoś nie zauważyć
4,0
Ergonomia
Niektóre przyciski są poprostu zbyt daleko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, jedynie wyższe osoby mogą narzekać na zbyt mało miejsca nad głowami na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
Dobre, do 300 tyś obrotów nie słychać że to dizel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe bardzo ekonomiczny,jednak przy energicznym wciskaniu gazu, potrafi swoje wypić
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze super samochód
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
całkiem nieźle nie licząc częstych wymian żarówek H7
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16v Multijet 90KM 66kW
[l/100km]